воскресенье, 4 августа 2019 г.

План роботи кафедри суспільствознавчих наук на 2018/2019 н.р.


Проблемною темою колегіуму «Елінт» є «Модель інтеграційного освітнього середовища  Нової української школи для розвитку професійної мобільності вчителя та соціалізації учня»
У 2018-2019 н.р. метою реалізації даної проблеми буде  визначання стратегії розвитку школи, теоретичне обґрунтування проблеми, визначення мети, завдань, а також проведення системного аналізу та систематизація результатів роботи творчих груп із проблемної теми (створення методичних збірок), узагальнення матеріалів, аналіз публікацій із даної проблеми. Проведення узагальнюючої конференції.
Уся робота кафедри в  2018-2019 році буде націлена на реалізацію проблемної теми: «Використання інноваційних технологій як засобу підвищення педагогічної майстерності у викладанні дисциплін суспільствознавчого циклу у рамках Нової Української школи».
 Мета проекту: Вдосконалити  простір стимулювання пізнавальної діяльності вчителів кафедри суспільствознавчих наук; впровадження досконалої системи роботи з упровадженням простору для підвищення мотивації до навчання, виховання компетентного обдарованого учня, використання засобів ІКТ на уроках історії, правознавства, забезпечення стійкої мотивації педагогів щодо реалізації нової методичної проблеми. Створення інформаційного середовища для батьків і громадськості, реалізації історичних компетентностей в умовах школи нового типу.
Основні етапи реалізації проекту: Організаційний (початок вересня); практичний  (кінець вересня—квітень); узагальнюючий (травень)
Тривалість проекту: довгостроковий
Тип проекту: творчий
Шляхи реалізації проекту: Впровадження сучасних  інноваційних технологій навчання; проведення інтерактивних та міждисциплінарних уроків, а такожж уроків за програмию STEM освіти.
Метою шкільного вивчення суспільствознавчих дисциплін  є підвищення загальної освіченості громадянина України; сприяння всебічному розвитку, духовному збагаченню, активному становленню й самореалізації особистості в сучасному світі; формування уявлення про місце України в європейській історії.
Для досягнення основної освітньої мети найбільш відповідним є комунікативно-функціональний та особистісно зорієнтований, соціокультурний і комунікативно-діяльнісний  підходи до навчання суспільствознавчих дисциплін.

Комментариев нет:

Отправить комментарий