Документація



Робота членів кафедри 
над індивідуальними проблемними темами:
Проблемні теми вчителів
Прізвище
1.
Концептуальні основи формування життєвих компетентностей на уроках історії Української державності.
Зайковська О. А
2.
Формування ключових компетентностей учнів на уроках історії через застосування інформаційно –комунікативних технологій.
Марченко Т. В.
3.
Усно-історична методика як інновація у викладанні історії України ХХ ст.
Іріоглу Т. О
4.
"Використання інноваційних технологій на уроках історії та правознавства як засіб формування професіоналізму вчителя"
Лихолай О.С.
5.
Психолого-педагогiчнi аспекти формування професiйного самовизначення учнiв
Усатенко О.В.
            

ІІ. Заходи на 2016-2017 н.р.

1. Робота з обдарованими дітьми:
--написання  наукових робіт  МАН  (Марченко Т.В., Іріоглу Т.О., Лихолай О.С.);
--участь у роботі наукового товариства.
2. Проведення відкритих уроків вчителів, що атестуються: Іріоглу Т.О..
3. Створення електронного портфоліо  кафедри.
4. Оновлення музею колегіуму, поповнення віртуального музею.
Засідання університету «Вчитель ХХІ ст.» (Керівник: Михайлик О.О.):
Факультет «Суспільствознавства»


Сторінками сучасної історії.
Нове у Конституції
Лютий
2017

Березень
2017


Іріоглу Т.О.
Марченко Т.В.


Лихолай О.С.


Цікаві факти з історії юриспруденції. Цікаві факти з усього світу




5. Робота творчої групи РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ» на 2016-2017 н.р.
Керівник: Мазакова О.А.


Зміст роботи
Форма проведення
Виконавець

Організація діяльності педколективу з профілізації навчання. Оновлення банку обдарованих.
Мазакова О.А.
Жовтень, 2016

Дидактична майстерня реалізації допрофільного і профільного навчання
Іріоглу Т.О.
Листопад, 2016

6. Робота вчителів-істориків з обдарованими учнями як стратегічний напрям інноваційного розвитку освітнього середовища.
7. Залучення педагогів до науково-дослідної роботи.
8. Подальше  впровадження новітніх технологій та мультимедійних технологій   на уроках мови та літератури   (розробка конспектів уроків для кожної паралелі).
9. Використання  міжпредметних зв’язків на уроках; проведення інтегрованих уроків.
11. Впровадження найефективніших технологій підготовки випускників до зовнішнього незалежного оцінювання.
10. Контроль за поглибленим вивченням історії.
11. Подальша робота над створенням дидактичних матеріалів («банк вчителя, кафедри»).

Комментариев нет:

Отправить комментарий